HOE FOTO'S PLAATSEN?!

Moderator: Carl

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

HOE FOTO'S PLAATSEN?!

Bericht door Tim »

Hier heb ik een kleine handleiding gemaakt voor jullie,
hoe je gemakkelijkst foto's kan plaatsen op dit forum.
Ik heb overal beelden van, zodat je stap voor stap kan volgen hoe het moet.
Als er iets niet lukt, laat het gerust eens weten en ik zal proberen helpen.

Om te beginnen moet je naar de website http://www.mijnalbum.nl gaan. Vanaf dan volg je deze stappen die ik hier ook doe
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu zie je hier je foto staan. ga met je muis op de foto staan, en klik met je rechtermuisknop.
Er verschijnt een kadertje, klik op eigenschappen.
Afbeelding

Dan zie je adres (URL) staan. Ditgene moet je selecteren, daarna rechtermuisknop en kopieren.
Afbeelding

Open nu een nieuw bericht op het forum. Eerst klik je op 1 : img
dan plak je je gekopieerde link (2) (zie vorige stap), tussen de twee Afbeelding

Afbeelding

Voila, hier heb je je afbeelding.

Als je vind dat er nog te weinig uitleg staat of er ontbreekt een stap of er lukt iets niet, laat maar van je horen.

mvg, Tim

ps aan Carl, kan je dit ergens zetten waar het goed opvalt, een speciale rubriek voor zulke dingen ofzo?
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: HOE FOTO'S PLAATSEN?!

Bericht door Carl »

Dank je wel Tim,
voor je deskundige uitleg in woord en beeld. Het zal voor veel mensen een hulp zijn.

Op het forum staat/stond ook een gelijkaardige uitleg, zij het dan wel via een andere website. Die handleiding staat er in feite nog altijd, maar door een eigenaardige kronkel is die niet meer te zien wanneer je ingelogd bent.
Wanneer je je echter uitlogt en dus op het forum komt als 'bezoeker', dan zie je die wél staan, helemaal bovenaan op het eerste blad.

Ikzelf heb ook een kleine handleiding opgemaakt over het gebruik van het forum. Dit komt binnenkort op onze site (net als de handleiding voor het plaatsen van foto's, en wellicht ook de uwe, Tim) wanneer binnenkort onze website in een nieuw en vooral beter kleedje komt.

Nog wat geduld, maar het komt binnenkort in orde.

Nogmaals bedankt.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Re: HOE FOTO'S PLAATSEN?!

Bericht door georges »

Hallo , Tim.
Ik ga dat ook eens proberen met uw voorbeeld !
En als het lukt zal je er wel van horen en zien ,?
Bedankt voor de moeite het te tonen

Georges
Plaats reactie