Hallo vanwege nen nieuwen.

Moderator: Carl

Plaats reactie
IH-844
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2010, 22:36

Hallo vanwege nen nieuwen.

Bericht door IH-844 »

Mooi die nieuwe rubriek, want ik weet anders niet veel wat zeggen.

Ik heet Lucien en woon in Moorsele. Hoewel ik niet in oldtimers doe, en er ook geen verzamel, heb ik er toch 2. Ze zijn het immers vanzelf gekomen! Een International 724 en een 844.
Ze staan niet op mijn tenen, integendeel, ik heb er vele jaren herinneringen aan, en ze komen ook geregeld nog eens van stal voor kleine karweitjes. Voor het andere werken zorgen 2 andere, met een beetje meer pk's.

Ik ben ook geen lid van jullie club, maar hoor en zie hier wel geregeld oude trekkers voorbij rijden. Geregeld kan ik ook eens in jullie boekje kijken, bij een gebuur hier een beetje verder. Mooi werk! Het is ook via die buur dat ik weet heb gekregen van dit forum, en ja, het begint stillekes aan interessant te komen.

Ik kom in ieder geval kijken naar jullie oldtimer show in Heule. Misschien breng ik wel eentje van die 2 mee, surtou omdat het blijkbaar speciaal over International gaat. Hij is wel niet vers geschilderd, maar ondanks zijn leeftijd toch redelijk onderhouden. Ik denk dat hij nog niet echt zal afsteken tussen zijn broertjes.
Ik ben zo aan het denken: 't is verdorie al jaaaren geleden dat ze nog zover op de baan zijn geweest!
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Hallo vanwege nen nieuwen.

Bericht door Carl »

Hey Lucien, nooit gedacht je hier tegen te komen. Welkom !

En zéker komen met je 844; hij zal zeker niet afsteken. En daarbij, chauffeurs van oldtimers krijgen gratis toegang.
Ik kom wel een handje toesteken om hem wat op te blinken.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
oldtimerke
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 jan 2009, 12:46

Re: Hallo vanwege nen nieuwen.

Bericht door oldtimerke »

Dag Lucien,

Welkom op site.We zullen je toch wel zien in Heule, zeker? Als je komt met je tractors, krijg je inderdaad een ereplaatsje. Kom je ook naar andere rondritten van OTC?
Plaats reactie