Spijtig

Moderator: Carl

simar
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 jan 2009, 18:57

Spijtig

Bericht door simar »

Hallo;
Spijtig dat alles verloren is; vooral de fotos ; we waren nochtans langzaam, maar goed bezig.

Etienne.
Pieter
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2009, 19:48
Locatie: watou

Re: Spijtig

Bericht door Pieter »

idd spijtig, hoe komt het?
Wimroelant
Beheerder
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jan 2009, 16:57

Re: Spijtig

Bericht door Wimroelant »

De server waarop de database staat heeft zondag ook een paar uur in panne gelegen. Bij de heropmaak na de backup van een aantal tabellen die dit forum gebruikt, is er blijkbaar achteraf toch iets misgelopen, met als spijtig gevolg dat er alsnog gegevens verloren zijn gegaan.
De leden kunnen de draad gewoon weer oppikken door opnieuw te registreren (dat duurt niet lang, zie ons clubblad voor de handleiding) en van dit forum een goede informatiebron maken voor iedere oldtimer tractor of motor liefhebber!
Ik reken dus op alle leden om zich zo vlug mogelijk terug in te schrijven zodat we het forum binnen de kortste keren terug in bruisende actie te zien!
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: Spijtig

Bericht door Tim »

man man :(

ik had nu zoveel werk gedaan mooie voorstelling te geven van mn oldtimers...
alles weg :cry:
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Spijtig

Bericht door Carl »

Wat een ontgoocheling deze avond. Ik ben 3 dagen afwezig geweest voor mijn werk, en nu moet ik vast stellen dat alles van het forum weg is. We waren nu zo goed bezig.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
JEFVIERZON
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 jan 2009, 18:46

Re: Spijtig

Bericht door JEFVIERZON »

ik zie ook dat er een rubrieken weg zijn.

JEF
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Spijtig

Bericht door Carl »

Ja, inderdaad Jef, de indeling is anders, en er ontbreekt een en ander... Maar hoe was het ook weer??? Een geheugensteuntje van jullie kant zou zeer welkom zijn.
Ik had het statuut van beheerder, maar dat ben ik nu ook kwijt. Ik kan dus momenteel niet ingrijpen, maar ik overleg met Wim om te proberen dit forum weer op de goede weg te helpen.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Wimroelant
Beheerder
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jan 2009, 16:57

Re: Spijtig

Bericht door Wimroelant »

Jammer om te lezen, Tim, het is beter eerst (als het om grote stukken tekst gaat) de tekst op jouw computer te bewaren, vooraleer op het forum te plaatsen. In dit geval van overmacht kun je dan altijd teruggrijpen naar je "kladversie" die je bewaard hebt op je computer...
De gegevens over de volledige indeling van het forum zijn inderdaad nog onvolledig, ik probeer die morgen nog in te passen. Carl is alvast opnieuw als moderator van alle onderwerpen aangesteld.

met vereende krachten komt dit forum binnen de korste keren terug op volle kracht! Aan jullie om het leven erin te steken!
oldtimerke
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 jan 2009, 12:46

Re: Spijtig

Bericht door oldtimerke »

Vrienden,

Dit is inderdaad een spijtige zaak, zeker omdat we al goed op dreef waren en heel wat reacties op onze onderwerpen kregen. Heel wat forumleden hadden hun collectie al voorgesteld, en daarop waren allerhande reacties gekomen. Een dergelijk drama is uiteraard bijzonder erg, maar laat ons ons hoofd niet hangen en vooruit kijken. Ik zou van iedereen vragen, zich zo snel mogelijk weer te registreren, zodat we het forum zo vlug mogelijk weer op gang zouden krijgen. Het zou ook bijzonder aangenaam zijn moesten de mensen, die hun collectie hadden voorgesteld, dit opnieuw doen. Ik weet dat het wat werk vraagt, maar daar tegenover staat dat we enkel op die manier opnieuw een forum krijgen, waar iedereen zich goed voelt en zijn vragen kan posten en/of antwoord op vragen kan geven. Die sfeer heerste in het forum, laat ons aub zo vlug mogelijk weer op dit niveau komen. Bepaalde dingen zullen we dan misschien al wel gezien hebben, maar het kan geen kwaad eens te herhalen, zeker om nieuwe leden de mogelijkheid te geven, waardevolle informatie te gaan zoeken. Ik wil alvast iedereen bedanken voor de medewerking en de ongedwongen sfeer op ons forum en ben ervan overtuigd dat we snel weer op dreef zullen zijn. Vriendelijke groeten, Geert Declercq
JEFVIERZON
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 jan 2009, 18:46

Re: Spijtig

Bericht door JEFVIERZON »

Evenementen aankondiging vind ik toch wel interesant. Normaal ga ik elke avond eens kijken op forum. Tot mijn verbazing was alles weg.

Jef
Plaats reactie