agenda tijdschrift maart 2009

Moderator: Carl

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

agenda tijdschrift maart 2009

Bericht door Tim »

Hallo,
ik had nog een vraagje,
in de agenda achteraan het nieuw boekje staat dat er op 12 april een wijding,bbq en rondrit is in Oostrozebeke, er staat dan bij, voor meer info p11, en daar staat dat het doorgaat 29 maart?
Ik dacht toch dat het 29 maart is, iemand die hier meer vanaf weet?
Ik heb ondertussen ook al gehoord van Eric Duyck dat hij zijn deuren niet opent tijdens de rondrit? Hij vertelde mij ook dat hij een uitnodiging had gekregen voor een wijding in Oostrozebeke op een andere datum?

mvg, Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: agenda tijdschrift maart 2009

Bericht door Carl »

De wijding is inderdaad verplaatst naar 12 april, en omdat de pastor vreesde dat het wat te groots zou uitlopen, heeft het bestuur beslist om dan ook niet meer deel te nemen aan die wijding.
Wél is het zo dat we de geplande bijeenkomst voor de oldtimers bij Robert Vandaele WEL laten doorgaan op de eerder uitgestippelde datum van 29 maart. Alléén, er zal geen effectieve wijding zijn, tenzij Geert nog een priester zou vinden die dit wel wil doen voor ons.

In het boekje, dat al een maand voor verschijning bij de drukker moet zijn, werd in eerste instantie de datum gewijzigd, maar later zijn we daar op terug gekomen, en blijft alles (bealve de wijding) zoals eerst werd gepland.
Jullie zijn dus in grote getale verwacht bij Robert Vandaele voor een gezellig samenzijn.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Plaats reactie