Allis-Chalmers FD3

Wilt u uw passie voor oude tractoren en de restauratie ervan met ons delen, plaats dan hier uw verhaal en uw foto's voor eenieders plezier. Vertel ons alles over uw nieuwste aanwinsten of verkondig in geuren en kleuren je restauratieverslag.

Moderator: Carl

simar
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 jan 2009, 18:57

Re: Allis-Chalmers FD3

Bericht door simar »

Hallo Georges:

Wij zijn geboren in de voorgaande eeuw en we gingen naar het lager onderwijs met een telraam;
lei en griffel.
Nu gaat de jeugd naar school met hun persoonlijke Lap-top(s)
Wat hebben wij allemaal meegemaakt: Van de gloeikop tot een trekker volgepropt met electronica!!!

Etienne.
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Re: Allis-Chalmers FD3

Bericht door georges »

Hallo,
Tim ,en alle geintereseerden die fotos kunnen zetten op deze cite.
Ik heb 7 pagina 's af geprint van ( Hoe foto's plaatsen ) met het adres hier gekregen van Tim .en ik ben gestrand aan pagina 5 ( ik ben ook al 70 jaar hé) : ( open een nieuw bericht op het forum.Eerst klik je op1:img dan plak je je gekopieerde link (2 ) zie vorige stap ) , en dan is het gebeurd tekens IMG wat zijn dat ?

Maar dat moet en zal wel lukken vooral als ze spreken van te trakteren !!

want ik wil dolgraag een foto sturen aan Etienne van mijn veranderde SIMAR met ( Honda motor )

De beste groeten Georges
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Re: Allis-Chalmers FD3

Bericht door georges »

Carl ,

Ik zie dat er een cursus zal doorgaan in het najaar om beter te kunnen werken met de PC

Ik ben daar wel voor geintereseerd ! ga je daar ook Trakteren?

De beste groeten Georges
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: Allis-Chalmers FD3

Bericht door Tim »

Hallo Georges,

Die [img ][ /img] tekens dienen enkel om jouw foto te kunnen zien in een nieuw bericht op het forum.
zonder die tekens (als je enkel de link kopieert) zal je geen foto's zien.

Je moet maken dat jouw link mooi tussen die twee dingen staat [img ] HIER DUS [ /img] en dan moet alles lukken.

Groeten, Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Allis-Chalmers FD3

Bericht door Carl »

Voor de cursus en voor de tractatie, het eerste is vrijwel zeker (nog een paar praktische zaken afhandelen), het andere komt ook. Dat is beloofd.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Re: Allis-Chalmers FD3

Bericht door georges »

Tim,

Bedankt voor de uitleg ,maar het zou beter zijn als ik u dat eens mooi zou vragen en het u eens mogelijk is , van tot bij mij te komen als ge tijd en goesting hebt om dat eens goed te tonen . en het komt er echt niet opaan waneer.

we kunnen dan ook nog eens naar de tracteurs gaan kijken en de laatste werken bekeuren.

De beste groeten
Georges
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: Allis-Chalmers FD3

Bericht door Tim »

Ok ik zal wel eens langskomen als ik tijd heb.
Zal wel een berichtje sturen als ik kom.
Jij gaat ook met de MAN naar bij Eric Duyck zeker 9 mei? Ik zal er ook zijn met de mijne ;)

Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Re: Allis-Chalmers FD3

Bericht door georges »

Hallo ,Tim

Ja ik zal er ook zijn met mijn M .A . N en ik zal eens vragen om hem van de zatrdag te brengen ,omdat ik ook de zondag wil gaan kijken naar Filiep Gekierens

de beste groeten en bedankt voor tegen dat we eens aan de foto's zitten !

Georges
Deutz
Berichten: 241
Lid geworden op: 23 jun 2009, 08:46
Locatie: Langemark-Poelkapelle

Re: Allis-Chalmers FD3

Bericht door Deutz »

Ik ga zeker moeten komen kijken naar al dat moois, hopelijk is het net zulk weer zoals verleden jaar.

groeten,

Wesley
Duits, Degelijk, Deutz
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Allis-Chalmers FD3

Bericht door Carl »

Ik zet mijn materiaal bij Filiep en Jacob Gekiere. Het zijn oud-geburen, en beide gaan wel eens mee op stap met nog enkele anderen uit de streek, waarvan een groot deel ook zijn materiaal komt zetten.
Ik kom met mijn Super BWD-6, mijn stroomgroep, mijn ploeg en mijn B-450 die grotendeels klaar is nu, op een lekke voorband en de verlichting na. Als ik mijn W4 nog aan de praat krijg, dan zal die er ook zijn, maar mijn pikbinder is nog niet klaar, en ik weet trouwens nog niet hoe ik dat ding over de weg zal moeten vervoeren. De pikbinder is wel vrijwel geheel geschilderd, maar hij zit nog niet weer in elkaar.
Voorts ben ik van plan om ook nog de 2 andere posten te bezoeken. Het zit er dus dik in dat we elkaar nog ontmoeten.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Plaats reactie