Fendt oldtimer tractoren dag

Plaats hier uw ervaringen, besprekingen, foto's en dergelijke van evenementen die u bezocht hebt.

Moderator: Carl

Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Fendt oldtimer tractoren dag

Bericht door Carl »

Ja, ik hoorde van mijn broer en zijn vriend die daar was met twee Fendt's dat het eigenlijk een beetje tegenviel qua opkomst, maar voorts wel interessant.
Normaal zou ik daar ook geweest zijn, doch, zoals sommigen al wel weten, ben ik een paar weken terug geheel onverwachts gevraagd geweest om mee te doen aan het Europees Kampioenschap voor Oldtimerploegen in Denemarken, meer bepaald in de discipline van de rondgaande getrokken ploegen. Hoewel ik geen ambities koester, begrijp je wel dat ik zondag andere prioriteiten had, en, profiterend van het goede weer, druk aan het oefenen was.
Willy Laleman uit Poperinge, een geroutineerde ploeger en net zoals ik lid van de Club en van AVOT, gaat ook mee in de discipline wentelploegen, alsook nog Jos Cuyvers uit Puurs met een gedragen rondgaande ploeg.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
oldtimerke
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 jan 2009, 12:46

Re: Fendt oldtimer tractoren dag

Bericht door oldtimerke »

Ik denk dat we Carl en zijn vrienden allemaal mogen aanmoedigen en veel succes toewensen op het kampioenschap ploegen in Denemarken, is het niet? Het ga jullie goed, ginder!
simar
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 jan 2009, 18:57

Re: Fendt oldtimer tractoren dag

Bericht door simar »

Hallo :

Mooie fotos ; Van de oude en zelfs nieuwe types dat Fendt heeft heb ik geen kaas gegeten.
Ik zal eens een snelcursus moeten volgen!! (op mijn ouderdom??)

Carl : Wanneer gaat dat Europees Kampioenschap door ?
Welke trekker zal U gebruiken ?
Met nog 2 collega's wordt het een echte expeditie naar Denemarken!!

Wij duimen!!

Etienne.
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Fendt oldtimer tractoren dag

Bericht door Carl »

Wat het Europees Kamioenschap ploegen betreft, ik open daarvoor een nieuwe rubriek, want dat staat hier niet op zijn plaats.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Plaats reactie