Rondrit Kaaskerke

Plaats hier uw ervaringen, besprekingen, foto's en dergelijke van evenementen die u bezocht hebt.

Moderator: Carl

Deutz
Berichten: 241
Lid geworden op: 23 jun 2009, 08:46
Locatie: Langemark-Poelkapelle

Re: Rondrit Kaaskerke

Bericht door Deutz »

Hallo Tim,

Waarom niet direct je ce, je hebt dan je be erbij.

groeten,
Wesley
Duits, Degelijk, Deutz
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: Rondrit Kaaskerke

Bericht door Tim »

hmm,

dat gaat mij wat teveel kosten denk ik voorlopig?
Denk dat gewone BE nog meevalt van kosten, moet het eigenlijk nog eens navragen..

Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Rondrit Kaaskerke

Bericht door Carl »

Qua kilometers, dat moet om en bij de 45-50 km liggen, denk ik. Evenveel terug, en tel daar dan nog de rondrit erbij, en je hebt zeker 120-140 km onder de banden zien verdwijnen. Dan je zit gemakkelijk 8-9 uur op je trekker, en dat weegt nogal zwaar door, ook al heb je een modernere stoel op je trekker staan. Ik ontzie mij vooral de macadam-wegen, en er zijn er nogal wat in de streek van Roeselare-Diksmuide.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Deutz
Berichten: 241
Lid geworden op: 23 jun 2009, 08:46
Locatie: Langemark-Poelkapelle

Re: Rondrit Kaaskerke

Bericht door Deutz »

Hallo Carl,

Ik heb vooral de binnenwegen genomen (ik ken gelukkig de streek), als chauffeur valt de macadam nog mee maar mijn vrouw heeft daar geen goede ervaring mee, ze is zo eens meegegaan op de bijzit en de reactie kan je al raden :lol:
Voor Tim,
Je kan eens informeren bij de VDAB voor opleidingscheques dat kan je al een mooie korting opleveren.

groeten,
Wesley
Duits, Degelijk, Deutz
Plaats reactie