Info treffen/Rit

Plaats hier uw ervaringen, besprekingen, foto's en dergelijke van evenementen die u bezocht hebt.

Moderator: Carl

Plaats reactie
F.Sohier
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 jul 2010, 22:27

Info treffen/Rit

Bericht door F.Sohier »

Hallo,

volgend jaar zijn we aan het kijken om een bijeenkomst/rit te doen voor oude tractoren
dit zou plaats vinden in Reningelst gelegen in de westhoek tussen poperinge en ieper en dicht bij de franse grens
dit in maand juli dan is het hier kermis

aangezien er hier heel weinig zo een evenementen plaats vinden(in onze regio) zouden we dit graag proberen uit te grond te stampen

aangezien we daar weinig tot geen info over hadden had ik graag beetje op jullie medewerking gerekend
jullie zullen daar wel info over bezitten.

zoals bv. komt er daar veel volk op af
indien intresse wat is er intressanter enkel een bijeenkomst en of rit of een combinatie van de 2.
zoja een rit in hoeverre mag zo een rit gaan? aantal km,zou er intresse zijn om grens overschrijden ritje te doen,enkele westvlaamse wegen en enkele noordfranse wegen

word er daarvoor iets aangerekend aan de deelnemers enz....

graag hoor ik het van jullie,alle info welkom op frederik.sohier@gmail.com
Deutz
Berichten: 241
Lid geworden op: 23 jun 2009, 08:46
Locatie: Langemark-Poelkapelle

Re: Info treffen/Rit

Bericht door Deutz »

Hallo,

Moest dit daar door gaan zou ik zeker afkomen, misschien dat we langs de kemmelberg passeren, mooie streek trouwens.

mvg,
Wesley
Duits, Degelijk, Deutz
Pieter
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2009, 19:48
Locatie: watou

Re: Info treffen/Rit

Bericht door Pieter »

hallo,

Ik ben van watou, en zou zeker afkomen.
Neem anders eens contact op met Hugo Vercruysse ( Hugo.Vercruysse@pandora.be) van de Klareputhoevevrienden (oldtimertractorclub van Poperinge), hij weet meer over inrichting van rondrit en bijeenkomst.

Inderdaad, in onze regio is er niet heel veel te doen rond oude tractoren.
Anders kan je eens gaan kijken zondag 29 augustus in 't Vogeltje, op de hoeveslagerij van Patrick Vanden Bussche (Loviestraat 5, 8970 Poperinge). Dan is het de jaarlijkse bijeenkomst van de klareputhoevevrienden.
F.Sohier
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 jul 2010, 22:27

Re: Info treffen/Rit

Bericht door F.Sohier »

alle info van iedereen welkom we zullen dan alles bespreken en kijken wat we kunnen doen

we zullen eerst nog alles moeten bespreken hier met het feestcomiteit enz. wat en wanneer we het kunnen doen

als er voldoende intresse is springen we zeker op de boot en gaat het volgend jaar door
F.Sohier
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 jul 2010, 22:27

Re: Info treffen/Rit

Bericht door F.Sohier »

staat alvast onder voorbehoud de eerste plannen zijn al gemaakt

Afbeelding
Plaats reactie