Oldtimertreffen in Merkem.

Plaats hier uw ervaringen, besprekingen, foto's en dergelijke van evenementen die u bezocht hebt.

Moderator: Carl

Plaats reactie
simar
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 jan 2009, 18:57

Oldtimertreffen in Merkem.

Bericht door simar »

Ideaal weer; zeer veel volk; veel tractoren en auto's.
Enkele bekenden v/h forum gezien, alsook onze voorzitter.
Doe zo verder.

Etienne.
Deutz
Berichten: 241
Lid geworden op: 23 jun 2009, 08:46
Locatie: Langemark-Poelkapelle

Re: Oldtimertreffen in Merkem.

Bericht door Deutz »

Hallo Simar,

Enkele cijfers: er waren 179 tractoren ingeschreven en waren 900man op de barbecue, een grote merci voor de mensen die dit evenement in goede banen hebben geleid. Ik tevens van de gelegenheid gebruik gemaakt om de Güldners te bestuderen.

mvg,
Wesley
Duits, Degelijk, Deutz
schlepper
Berichten: 33
Lid geworden op: 31 jan 2009, 20:11
Locatie: Deinze

Re: Oldtimertreffen in Merkem.

Bericht door schlepper »

Hallo Wesley,
BIJ uw studie van Guldners kan ik u mischien helpen want ik heb een boek waar alle gegevens instaan van elk type dat er gemaakt geweest is.
Alsook het aantal stuks.
mvrg,
Stefaan
Deutz
Berichten: 241
Lid geworden op: 23 jun 2009, 08:46
Locatie: Langemark-Poelkapelle

Re: Oldtimertreffen in Merkem.

Bericht door Deutz »

Hallo Stefaan,

Alle info is steeds welkom, ik ga weldra de motor in elkaar puzzelen, als ik goed opgelet heb zijn de versnellingsbakken van de rode Güldners allemaal dezelfde en werken ze ook met stiften zoals die van bij Deutz. Ik ben wel nog benieuwd naar de zitbank voor de bijrijders die tussen de gardeboes zit, deze heb ik ook al gezien bij Porche. Voor de liefhebbers: de rode Güldners waren goed vertegenwoordigd in Merkem evenals Deutz en John Deere.

mvg,
Wesley
Duits, Degelijk, Deutz
simar
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 jan 2009, 18:57

Re: Oldtimertreffen in Merkem.

Bericht door simar »

Hallo ;

De eigenaar v/d Guldner schuin achter die van Gino, heeft mij verteld dat zijn Guldner een andere achterbrug had
dan die van Gino.
Waar of niet waar !!!???

Etienne.
Deutz
Berichten: 241
Lid geworden op: 23 jun 2009, 08:46
Locatie: Langemark-Poelkapelle

Re: Oldtimertreffen in Merkem.

Bericht door Deutz »

Hallo,

Dat zou mogelijk zijn als het om een standaard versie gaat ipv een S bak, ik heb een boek met wijzigingen van de rode Güldners en daar word vermeld dat de dichtingen veranderd zijn en dat bij de motoren de rotatiepompen vervangen zijn door lijnpompen.

mvg,
Wesley
Duits, Degelijk, Deutz
Plaats reactie