wie komt naar de tractorwijding & rondrit in oostrozebeke?

Plaats hier uw ervaringen, besprekingen, foto's en dergelijke van evenementen die u bezocht hebt.

Moderator: Carl

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

wie komt naar de tractorwijding & rondrit in oostrozebeke?

Bericht door Tim »

Hallo,

ik vroeg mij af wie er allemaal van het forum gaat komen naar de wijding & rondrit in Oostrozebeke
eind maart? ben eens benieuwd om wat leden te leren kennen :D

Ikzelf kom met de Hanomag R440, van Fam. De Smet uit Dentergem, die ook komt met twee Lanz'en.

Groeten, Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: wie komt naar de tractorwijding & rondrit in oostrozebeke?

Bericht door Carl »

Hoewel de mijne al gewijd werd in Rollegem, denk ik toch van langs te komen. Een keertje meer gewijd kan wel geen kwaad, denk ik.
't Zal wel niet mogen regenen, want het is een behoorlijke afstand voor mij, en ik rij liever droog in de koude dan doorregend bij behoorlijke temperatuur.
Hopelijk tot dan!
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
oldtimerke
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 jan 2009, 12:46

Re: wie komt naar de tractorwijding & rondrit in oostrozebeke?

Bericht door oldtimerke »

Dag Tim en Carl,

We zullen er zijn met de Vierzon 201, 302 en de Farmall F 137 D, ook op voorwaarde dat 't niet giet, want voor ons is dit anderhalf uur rijden. Het programma zit als volgt in elkaar: om 10 uur gaan we verzamelen bij Robert Vandaele, om 11 uur is er de heilige mis, na de mis worden we voor de receptie ontvangen in een zaal naast de kerk, daarna rijden we terug naar Vandaele Machinery om er het middagmaal (barbecue met groenten) te nuttigen. Na de middag is er een rondrit voor iedereen, en we zorgen ervoor dat we tijdig terug in Oostrozebeke zijn, zodat iedereen tijdig thuis is. Inschrijven kan nu al bij mij op declercq.geert@telenet.be of 0473/720745.
Gebruikersavatar
the_misterFENDT
Berichten: 155
Lid geworden op: 30 jan 2009, 21:00
Locatie: hulste

Re: wie komt naar de tractorwijding & rondrit in oostrozebeke?

Bericht door the_misterFENDT »

Wij komen met onze f15.
Afbeelding/Een echte vent rijdt met een fendt
Met een fendt altijd content!!!
Wer Fendt fährt, führt!!!!!
Noting rides like a Fendt.
schlepper
Berichten: 33
Lid geworden op: 31 jan 2009, 20:11
Locatie: Deinze

Re: wie komt naar de tractorwijding & rondrit in oostrozebeke?

Bericht door schlepper »

ik kom ook naar Oostrozebeke met een Fahr
(schlepper = tractor )
het seizoen begint hiermee vroeg dit jaar.
misschien word er een rekord gebroken ?
2007 16 evenementen meegedaan.
2008 = 18
2009 ?????
groetjes aan alle trekker liefhebbers
tot dan.........
oldtimerke
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 jan 2009, 12:46

Re: wie komt naar de tractorwijding & rondrit in oostrozebeke?

Bericht door oldtimerke »

Vrienden, je mag het ons niet kwalijk nemen, maar we moeten een bevestiging hebben om jullie inschrijving te kunnen noteren. Doe dit op declercq.geert@telenet.be of 0473/720745. Alvast bedankt bij voorbaat.
GoodLook
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 mar 2009, 10:55
Locatie: Sint-Eloois-Vijve

Re: wie komt naar de tractorwijding & rondrit in oostrozebeke?

Bericht door GoodLook »

Hoe zit het het nu eigenlijk met die tractorwijding in Oostrozebeke ?
Volgens het clubblad zijn er 2 verschillende datums 27 maart en 12 april !
Wij hebben een personelijke uitnodiging van de KLJ in oostrozebeke ontvangen en volgens die uitnodiging gaat de tractorwijding door op 19 april !
Graag duidelijkheid.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: wie komt naar de tractorwijding & rondrit in oostrozebeke?

Bericht door Tim »

Hallo goodlook, (iemand uit de familie Duyck veronderstel ik?)
Ik heb dezelfde vraag gesteld bij de forum rubriek algemene vragen, agenda tijdschrift maart, je moet daar maar eens kijken.
Daar heeft Carl mij verteld dat de wijding is verschoven naar 12 april, maar dat de rondrit
van de oldtimerclub toch doorgaat op 29maart.

Groeten, Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
oldtimerke
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 jan 2009, 12:46

Re: wie komt naar de tractorwijding & rondrit in oostrozebeke?

Bericht door oldtimerke »

Beste vrienden,

Voor alle duidelijkheid: de tractorwijding, georganiseerd door KLJ Oostrozebeke, was oorspronkelijk gepland op 29 maart. Net voor het clubblad naar de drukker vertrok, belde Robert Vandaele op om te zeggen dat de burgemeester hem had opgebeld om te zeggen dat de wijding 2 weken opgeschoven was. Blijkbaar was er een communicatiefout ontstaan bij het gemeentebestuur van Oostrozebeke, want ook in het gemeentelijk infoblad stond de tractorwijding op 29 maart gepland. We veranderden in extremis nog de datum in ons blad naar 12 april, maar beslisten enkele uren later om de activiteit toch op 29 maart te laten doorgaan, gezien we toch al heel wat inschrijvingen hadden op dat moment. Van 12 april ging het net voor de druk weer naar 29 maart, maar door een foutje gebeurde het enkel in de tekstversie, niet in de agenda. Dit houdt concreet in dat alles zoals gepland doorgaat op 29 maart, dan wel zonder tractorwijding, maar met een vervangend programma in de voormiddag, een bbq op de middag (ter plaatse te betalen aan 12 euro pp) en, als het weer het ook maar een beetje toelaat, met een rondrit in de namiddag. Wie naar de tractorwijding van KLJ wil komen, kan dat doen op 19 april, datum waarop deze activiteit effectief doorgaat. Laat ons duimen voor goed weer, en dan kan het nu al niet meer stuk.
Plaats reactie