Kustrally

Plaats hier uw ervaringen, besprekingen, foto's en dergelijke van evenementen die u bezocht hebt.

Moderator: Carl

Plaats reactie
simar
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 jan 2009, 18:57

Kustrally

Bericht door simar »

Hallo:

Probleem: Datum v/d Kustrally.

Op de bijgevoegde inschrijvingsformulieren v/h laatste clubboekje is vermeld: 13 Juni ( alsook op blz. 29 )

Echter op de agenda v/d OTC site wordt vermeld: 20 Juni.........

Etienne.
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Kustrally

Bericht door Carl »

Ik vermoed at het 20 juni wordt, maar ik vraag het na; de rally moest in laatste instantie verplaatst worden, maar ik durf niet met zekerheid zeggen of dit nu ook zo is.

Ik kom hierop terug zodra ik meer weet.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Kustrally

Bericht door Carl »

De kustrally gaat wel degelijk door op 20 juni 2015.

Dit staat zo op de kalender op de website, alsook op de kalender in het volgend clubblad.
Bovendien worden de deelnemers van verleden jaar daarvan schriftelijk op de hoogte gebracht. Hopen nu maar dat de anderen eerst het clubblad en/of de agenda raadplegen voor ze vertrekken.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
simar
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 jan 2009, 18:57

Re: Kustrally

Bericht door simar »

Hallo:

91 oude trekkers zijn om 10 h., onder een stralende zon, vertrokken in De Haan voor de Kustrally.
Het kleinste type, een Holder(tje), met watergekoelde Sachs, ( 10 pk.) was ( zoals het hoort ) de eerste v/d bonte groep trekkers.
Geen enkele Simar; misschien volgend jaar beter ??

4 exemplaren bleven stand-by.

Etienne.
DieselKe
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 feb 2009, 20:23

Re: Kustrally

Bericht door DieselKe »

Vorige week stond in het weekblad 'Streekkrant' al een vermelding van Vlissegem kermis, en dat er tussen 16.00 u en 18.00 u zo'n 150 oude tractoren te zien zouden zijn...
Afgelopen donderdag stond hetzelfde vermeld in het weekblad 'Tips', 150 Oude Tractoren!!
Ik dacht al: "Als het er 100 zullen zijn, zal dat veel zijn..." Ondanks eerdere slechte ervaringen op dat gebied ben ik tegen 17.00 u eens gaan kijken naar Vlissegem, want tegen 16.00 u is er nooit nog geen kat aangekomen, en tegen 18.00 u zijn ze zéker allemaal weg...
Ik heb met moeite 20 tractoren gezien!! TWINTIG!! Blijkt dat er vanaf de stop in Wenduine al een groep vertrokken is richting heimat. Kan niemand verbieden, maar ik vind dit echt maar triest! Mensen met kinderen komen pas in de namiddag naar de kermis en willen eens een verzameling bont gekleurde tractors zien, mooi gerestaureerde, ongerestaureerde,...
Er was dus geen bal te zien...

Triest...
Ik zal de moeite niet meer doen om op een zaterdag mijn werk stil te leggen om eens 150 tractoren te gaan bekijken
simar
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 jan 2009, 18:57

Re: Kustrally

Bericht door simar »

Hallo:

96 + 2 laatkomers tractoren zijn om 10 h. gestart voor de Kustrally......
Weersomstandigheden: triest voor deze tijd v/h jaar .......
Op kop: een unieke Simar T 100 B op hoge achterwielen.
Van het type T 100 B zijn er 97 exemplaren geconstrueerd geweest en van dit model; op hoge
achterwielen; wellicht maar enkele........

Etienne.
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Kustrally

Bericht door Carl »

Voor mij was het de eerste keer dat ik er aan deelnam; toch wel iets speciaals om zo door een kuststad te rijden, die gelukkig - door het slechte weer - niet al te veel bezoekers had, toch niet op straat. Het had anders wel wat moeilijker passeren zijn geweest.
Een paar honderd meter op de kustdijk rijden, dat is ook eens wat anders.
In Vlissegem zal de kermis ook een financiële ramp zijn geweest, vrees ik. Bijzonder weinig volk.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Plaats reactie