Dag van de "kleine verzamelaar"

Plaats hier uw ervaringen, besprekingen, foto's en dergelijke van evenementen die u bezocht hebt.

Moderator: Carl

Plaats reactie
simar
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 jan 2009, 18:57

Dag van de "kleine verzamelaar"

Bericht door simar »

Is er iemand naar een of meerdere plaatsen geweest???
Ikzelf ben nog altijd imobiel (afgescheurde Achillespees!!!)

Etienne.
Pieter
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2009, 19:48
Locatie: watou

Re: Dag van de "kleine verzamelaar"

Bericht door Pieter »

Ik ben naar Frank Leuridan zijn verzameling gaan kijken,khad wel geen fototoestel mee.
Echt de moeite wat hij staan heeft van motoren, en dan zijn Merlin, echt de moeite waard om te zien
GoodLook
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 mar 2009, 10:55
Locatie: Sint-Eloois-Vijve

Re: Dag van de "kleine verzamelaar"

Bericht door GoodLook »

Wij (mij pa en ik ) hebben alle drie de plaatsen bezocht.
Overal was veel te zien, maar de plaats in West Vleteren stak er toch wel een beetje bovenuit, u kon daar tactoren, motoren, draaien stoommachines en allerhande werktuigen uit het verre verleden bekijken. Alles was daar goed onderhouden en gerestaureerd en netjes geordend tentoon gesteld, oud ijzer was er niet te zien.
Op de andere twee plaatsen waren enkel oldtimertractoren (meer toch een groot aantal)tentoongesteld deze plaatsen waren ook wel de moeite om te bezoeken.
Overal was er veel volk dank zij het goede weer.
Groeten,
Greet Duyck
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Dag van de "kleine verzamelaar"

Bericht door Carl »

IK heb ze ook alle drie gedaan, maar ben wel veel langer dan voorzien in West-Vleteren blijven hangen. Ik was daar al voor de middag, vooral omdat Roger Raemdonck, de persoon dus uit Wachtebeke die verleden week de alternator van mijn stroomgroep terug aan de praat heeft gekregen, daar ook zou zijn. De twee andere plaatsen zou hij niet aandoen, want hij is vooral geïnteresseerd in motoren en stoommachines en stroomaggregaten.
Het was een prettig weerzien, en met tal van andere mensen werd ook een praatje geslagen.
Toen ik echter wilde vertrekken, botste ik nog onverwachts op een oude collegevriend, en zo waren we weer een tijdje bezig.
Noodgedwongen heb ik de andere plaatsen dan maar in een versneld tempo doorgelopen. Overal was veel volk komen opdagen, en we kunnen derhalve terecht spreken van een succes.
Voor herhaling vatbaar!
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: Dag van de "kleine verzamelaar"

Bericht door Tim »

wel een triestige opkomst wat fotografen betreft? :D
Ik kon niet komen, ben naar de wijding geweest in oostrozebeke met de john deere,
en in de namiddag moest ik naar een doopfeest..
Anders had ik er allang foto's van op de site hier gezet ;)
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Plaats reactie