M-A-N Ackerdiesel B18A/0
Moderator: Carl
Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0
Hallo Tim,
Tis inderdaad erg stil, waarschijnlijk de spreekwoordelijke stilte voor de storm. Wel goed gevonden die cardanbescherming, tis iets wat velen over het hoofd zien.
groeten,
Wesley
Tis inderdaad erg stil, waarschijnlijk de spreekwoordelijke stilte voor de storm. Wel goed gevonden die cardanbescherming, tis iets wat velen over het hoofd zien.
groeten,
Wesley
Duits, Degelijk, Deutz
hmm, denk jij dat het hier zal stormen op het forum? ik verwacht eerder van niet
Morgen maar eens naar de wijding en rondrit van Willy Naessens gaan (in Elsegem) met de MAN.
Altijd leuk, uitstapjes met de trekker!

Morgen maar eens naar de wijding en rondrit van Willy Naessens gaan (in Elsegem) met de MAN.
Altijd leuk, uitstapjes met de trekker!
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Hallo , Tim
Heb jij nog de 2é rubber van de fourche van die brommer ,voor aan mijn MAN ,ik heb in de tijd zelf de kardanas gemaakt naar de voorpont met een in en uit schuifbaar stuk ,....... die ik dan zou kunnen verstoppen voor het zicht en voor het stof ?
MVG georges
Heb jij nog de 2é rubber van de fourche van die brommer ,voor aan mijn MAN ,ik heb in de tijd zelf de kardanas gemaakt naar de voorpont met een in en uit schuifbaar stuk ,....... die ik dan zou kunnen verstoppen voor het zicht en voor het stof ?
MVG georges
Hallo Georges
voor jou heb ik nog een tweede stuk, je moet het wel zelf op maat maken en zwart spuiten
(het waren namelijk gele)
als ik tijd heb kom ik na de examens wel eens langs!
Tim
voor jou heb ik nog een tweede stuk, je moet het wel zelf op maat maken en zwart spuiten
(het waren namelijk gele)

Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Tim,
Alvast bedankt opvoorhand voor die beschermhoes , zo krijgen die stukken van uw brommer nog een 2e leven ,
en dan nog wel aan M- A- N oldtimers
Als er iets is dat ik voor u kan doen ?
Georges
Alvast bedankt opvoorhand voor die beschermhoes , zo krijgen die stukken van uw brommer nog een 2e leven ,
en dan nog wel aan M- A- N oldtimers
Als er iets is dat ik voor u kan doen ?
Georges
-
schoon trekkerke echt waar . da zijt gij dus da gill de stoop kent ?
Ha, de Wesley
Idd, Gill zit in mn klasse
Ie was bezig over u toen datie mijne trekteur zag, ie kende ook iemand die em ne oldtimer had gekocht.
En, aan wa voor ene zijt gij bezig? Maak er ook ma eens ne pagina van, da we hem ook eens zien
Tim
Idd, Gill zit in mn klasse

En, aan wa voor ene zijt gij bezig? Maak er ook ma eens ne pagina van, da we hem ook eens zien

Tim
Wie weet wat er hier gebeurd is??

- Allis-Chalmerske
Een gokje: je hebt voorbanden gekocht met kammen op zoals de achterwielen? Of iemand heeft je voorwielen gestolen 

Laatst gewijzigd door Allis-Chalmerske op 18 feb 2011, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Allis-Chalmers FD3 '63
Dag Tim,
BKT banden met kammen gekocht om te kunnen ploegen? Je kan ze nog vullen met water, dat is heel plezant om ze erop te steken
.
groeten,
Wesley
BKT banden met kammen gekocht om te kunnen ploegen? Je kan ze nog vullen met water, dat is heel plezant om ze erop te steken

groeten,
Wesley
Theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt.
Praktijk is wanneer alles werkt maar je weet niet waarom.
Vaak gaan deze samen: niets werkt en niemand weet waarom.
Praktijk is wanneer alles werkt maar je weet niet waarom.
Vaak gaan deze samen: niets werkt en niemand weet waarom.