bedankt carl voor het compliment !
nu is hier het eindresultaat (alee voor 99%)
alles is gemonteerd en getest
eerst had ik wat problemen met de motor die op hol sloeg maar dat was snel opgelost
des tang van de regulateur en het stuk van de carburator waar het in past had ik mee gespoten maar als de motor de even draait begint die warm te worden en zet de erf uit met als gevolg als de motor even wat mee gas moet geven de stang blijf klem zitten en niet terug keerde: gevolg de motor die in toeren omhoog gaat en begint te beven als een gek
het tweede probleempje was de ontsteking: die ging en gaat goed maar er moet toch wat aanslag/roest/vuil op de vice platinees gekomen zijn waardoor hij soms een een luide knal gaf op het verkeerde moment
maar gelukkig heeft mijn vader er wat verstand van heeft hij deze onderdelen er even allemaal uitgehaald gekuist en opnieuw gemonteerd met als gevolg een motor die (tot nu toe goed loopt)

samen met deze sachs gaat mijn bamford morgen naar sivry range om te demonstreren een eerste test voor de bamford

en iets wat niet mocht mankeren was de nieuwe kar

spijtig genoeg ben ik vergeten een foto te nemen van de motor OP de nieuwe kar

wel ben in 2 weken geleden naar hamoir bij durbuy gereden om een pletter te gaan halen zodat mijn motoren iets hebben om aan te drijven
deze is van het merk Saint Hubert en is een belgisch fabricaat
hij heeft nog niet zo lang geleden gewerkt want de wielen blinken nog zoals een spiegel
als er iemand iets meer weet over dit merk mag je me het altijd laten weten

mvg jeroen