Wilt u uw passie voor oude tractoren en de restauratie ervan met ons delen, plaats dan hier uw verhaal en uw foto's voor eenieders plezier. Vertel ons alles over uw nieuwste aanwinsten of verkondig in geuren en kleuren je restauratieverslag.
Nu het winter word en ik terug bezig ben aan de Güldner (foto's volgen) was mijn vrouw bang dat ik zonder restauratie werk zou vallen. Daarom is de Deutz weg maar is er een Vierzon 302 bouwjaar 1955 in de plaats gekomen, mijn eerste gloeikop .
Daar ik geen ervaring heb met gloeikoppen zijn alle tips en commentaren welkom. Hier al vast de eerste foto's
mvg,
Wesley
ik geloof dat je nog een tijdje zoet zal zijn met restauratiewerk.
Wie er veel afweet van Vierzon is Paul Decock en Roland en dan nog onze voorzitter Geert.
Als je iets niet weet kan je altijd bij hen terecht. (heb ik ook al gedaan)
Proficiat me de aanwinst!
Ik zie het al voormij, de familie Pynnebrouck allemaal op de vierzon ne rondrit aan het doen
Maar eerst toch nog een paar uurtjes sleutelen eer het zover is!
Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
De motor is mooi los, het is enkel de rem die vast zit maar sowieso ga ik de vierzon volledig demonteren tot de laatste bout en dan volledig heropbouwen om niks over het hoofd te zien, er gaat ook een andere uitlaat op komen nl eentje die naar boven kijkt ipv naar achter.
eerst en vooral proficiat met je nieuwe aanwinst
ik heb nog een origineel beschermingsnet voor de radiator liggen (linkse kant kant van de polie) en ook nog een beschermkap van de polie van een 302
alles in zeer goede staat
moest het u intresseren laat mij iets weten
1) U gaat Uw inlognaam (Deutz) moeten wijzigen!
Een nieuwe bedenken ; wie doet een voorstel ??
2) Tim spreekt v/d ganse familie op de SFV ; zou dan een uitlaat naar onder niet beter geschikt zijn??
'k Zou écht niet weten wat het beste is voor die uitlaat:
- Ofwel vergas je de hele familie achteraan op de trekker als de uitlaat langs onder blijft,
- Of je zet ze allemaal onder de oliesproeten als de uitlaat naar boven is.
Ik zou bij Deutz gebleven zijn...
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.