Dag iedereen,
Ik kon er zelf niet bij zijn met de busreis en vindt het raar dat er niks op het forum verschijnt ?
Of is dat niet door gegaan ?
Groeten,
Stefaan.
Parijs.
Moderator: Carl
Re: Parijs.
Hallo Stefaan,
Als u kijkt op de homepage en dan klikt op foto's zie je de prachtige foto's van Parijs, ik heb gehoord dat het de moeite was. Ik denk dat er enkele een winterslaap houden
ofwel is iedereen ferm zijn collectie aan het uitbreiden.
mvg,
Wesley
Als u kijkt op de homepage en dan klikt op foto's zie je de prachtige foto's van Parijs, ik heb gehoord dat het de moeite was. Ik denk dat er enkele een winterslaap houden

mvg,
Wesley
Duits, Degelijk, Deutz
Hallo :
Gelukkig Wesley , dat U dat eens vermeld.
Het zijn mooie foto's v/d reis en ook v/d quiz.
Tim : Ik zie daar een vraag geprojecteerd in verband met de aanduiding 8.8 op de kop v/e bout.
Daarop hebt U toch goed geantwoord ????? (om de eer v/h VHTI ;afd. Au ; hoog te houden !!!!)
Etienne.
Gelukkig Wesley , dat U dat eens vermeld.
Het zijn mooie foto's v/d reis en ook v/d quiz.
Tim : Ik zie daar een vraag geprojecteerd in verband met de aanduiding 8.8 op de kop v/e bout.
Daarop hebt U toch goed geantwoord ????? (om de eer v/h VHTI ;afd. Au ; hoog te houden !!!!)
Etienne.
Etienne,
dat was zeker een vraag die ik wist
De rest van de vragen waren moeilijker dan dat, daarom dat we niet gewonnen zijn
Tim
dat was zeker een vraag die ik wist

De rest van de vragen waren moeilijker dan dat, daarom dat we niet gewonnen zijn

Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Hallo Tim,
Voor de eerste keer dat we mee gedaan hebben vind ik dat we het niet slecht gedaan hebben, het kon erger.
groeten,
Wesley
Voor de eerste keer dat we mee gedaan hebben vind ik dat we het niet slecht gedaan hebben, het kon erger.
groeten,
Wesley
Duits, Degelijk, Deutz
- the_misterFENDT
Hallo:
Voor de eerste keer deden we het goed.Denk ik
.
De volgende keer zal al veel beter gaan,tegen dan zijn we weeral veel wijzer.
Voor de eerste keer deden we het goed.Denk ik

De volgende keer zal al veel beter gaan,tegen dan zijn we weeral veel wijzer.

Met een fendt altijd content!!!
Wer Fendt fährt, führt!!!!!
Noting rides like a Fendt.