Vandaag hebben we meegereden met de Kerstrondrit in de regio Avelgem.
De geslaagde rondrit was georganiseerd door de tuffers van avelgem.
Sfeerbeelden zie link: https://cid-1496cc67bb9cddcf.photos.liv ... nl=1&uc=41
Kerstrondrit
Moderator: Carl
- the_misterFENDT
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 30 jan 2009, 21:00
- Locatie: hulste
Kerstrondrit

Met een fendt altijd content!!!
Wer Fendt fährt, führt!!!!!
Noting rides like a Fendt.
Re: Kerstrondrit
Tziet er nog tof uit, ni te veel deelnemers azo.
Wel wa fris om er na toe te rijden als ge geen cabine hebt
Wel wa fris om er na toe te rijden als ge geen cabine hebt

M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
- Allis-Chalmerske
- Berichten: 304
- Lid geworden op: 07 mei 2009, 18:09
Re: Kerstrondrit
hallo,
Der was ook een rondrit in de Madonna, Poelkapelle, ik ben niet gaan kijken het was warmer bij de kachel maar heb wel de gloeikoppen gehoord.
@Tim: zulke rondritten zouden voor u geen probleem mogen zijn met de Zetor.
groeten,
Wesley
Der was ook een rondrit in de Madonna, Poelkapelle, ik ben niet gaan kijken het was warmer bij de kachel maar heb wel de gloeikoppen gehoord.
@Tim: zulke rondritten zouden voor u geen probleem mogen zijn met de Zetor.
groeten,
Wesley
Theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt.
Praktijk is wanneer alles werkt maar je weet niet waarom.
Vaak gaan deze samen: niets werkt en niemand weet waarom.
Praktijk is wanneer alles werkt maar je weet niet waarom.
Vaak gaan deze samen: niets werkt en niemand weet waarom.
Re: Kerstrondrit
Ja moest hij rijden zou het wel tof zijn 
Misschien volgend jaar eens met kerst ofzo...
Kzou nog moeten kunnen chauffage installeren in mn cabine, enig idee hoe?
Groeten, Tim

Misschien volgend jaar eens met kerst ofzo...
Kzou nog moeten kunnen chauffage installeren in mn cabine, enig idee hoe?
Groeten, Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Re: Kerstrondrit
Dag Tim,
De verwarming is eigenlijk niet meer dan een kleine radiator met een ventilator, het warm water komt dan gewoon van de motor en gaat daarna naar de radiator van de motor. Bij luchtgekoelde tractoren is dit met een Webasto verwarming die werkt als een centrale verwarming, dat systeem word ook toegepast bij de vrachtwagens met slaapcabine (in Zonnebeke is er een bedrijf dat vrachtwagens sloopt) en bij sommige mobilhomes vind men ook dat systeem.
groeten,
Wesley
De verwarming is eigenlijk niet meer dan een kleine radiator met een ventilator, het warm water komt dan gewoon van de motor en gaat daarna naar de radiator van de motor. Bij luchtgekoelde tractoren is dit met een Webasto verwarming die werkt als een centrale verwarming, dat systeem word ook toegepast bij de vrachtwagens met slaapcabine (in Zonnebeke is er een bedrijf dat vrachtwagens sloopt) en bij sommige mobilhomes vind men ook dat systeem.
groeten,
Wesley
Theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt.
Praktijk is wanneer alles werkt maar je weet niet waarom.
Vaak gaan deze samen: niets werkt en niemand weet waarom.
Praktijk is wanneer alles werkt maar je weet niet waarom.
Vaak gaan deze samen: niets werkt en niemand weet waarom.